luni, 18 iulie 2011

Revenire IceyZone

Chiar daca nu sunt un blogger inrait (pentru ca nu imi fac timp pentru asta - prefer din ce in ce mai mult viata offline) , cred ca este bine sa continui acest blog intr-o maniera super optimista si practica - ca pana la urma asta era scopul nu?

S-au intamplat foarte multe de la ultima mea postare, mai ales pe plan personal - din noiembrie 2010 am deschis ochii. Pot sa spun asta strigand. M-am dezvoltat personal si profesional, si continui sa o fac, pentru ca mi-am dat seama cat este de important.

I was blind. Maybe I'm still blind, but I can feel the road.

IceyZone revine deci, cu multe stiri de implicare -> gen Traininguri, cursuri, intalniri, discutii, seminarii, articole etc -De urmarit!.

Anul acesta am fost ca moderator pentru GOmentorship, prima platforma de mentorat profesional din Romania. M-a ajutat mult, si inca ma ajuta.

Editia a 3-a, a luat final, sper sa revina. Daca vrei sa inveti cate ceva, take a look on GOmentorship ! O sa-ti placa!



Urmariti IceyZone! :D

Pana la urmatorul articol, o sa va spun cateva cuvinte pe care eu le consider CHEIE in ultimul timp, si pe care probabil le voi explica in alte articole:

Implicare

Practica

Contributie

Continuitate / Constanță

Think about them :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Generatia Verde